مصاحبه ی هانری زادور آرایشگر لیلا فروهر

... مصاحبه سایت شمیم با هانری زادور ...


iآنچه می خوانید گفتگوی گروه شمیم (انجمن هواداران لیلا فروهر) با هانری زادور ، آرایشگر معروف و مطرح لس آنجلس است که به پاس همکاری چندین ساله هانری عزیز با لیلا فروهر به سراغ او رفتیم تا صحبتی دوستانه و صمیمی با این هنرمند داشته باشیم. لیلا فروهر در خصوص هانری چنین می گوید: حدود 4 یا 5 سال هست که با هانری عزیز کار می کنم او نه تنها هنرمند خوبی هست بلکه انسان بسیار خوبی هست که به خانواده بسیار اهمیت میده و خودش رو گم نکرده و الان از موفق ترین و معروفترین آرایشگران ایرانی هست و ارتباط بسیار نزدیکی با خانواده ما داره . و اما صحبتهای دوستانه ما با هانری عزیز:

- سایت شمیم: هانری جان چند ساله که کار آرایشگری می کنید وهمکاری شما با لیلا جان از چه سالی شروع شد؟

- هانری: من 21 سال هست که کار آرایشگری می کنم و از سال 2002 همکاری ام رو با لیلا فروهر شروع کردم.

-سایت شمیم: همکاری شما با لیلا جون چطور شروع شد؟

-هانری: فریبای عزیز برنامه من رو در تلویزیون تپش دیده بودند و از کار من خوششون اومده بود و بعد این ارتباط رو ایجاد کردند و برای من باعث افتخار بود که می تونستم با لیلا جون کار کنم و این همکاری امروز صرفا یک همکاری نیست بلکه یک رابطه فامیلی شده و من خودم رو بخشی از خانواده لیلا جان میبینم.

-سایت شمیم: برای کنسرتهای بزرگ و یا آلبوم جدید، مدل موی جدیدی از لیلا جان میبینیم این کار رو با برنامه ریزی قبلی انجام میدید؟

- هانری: بله با برنامه ریزی قبلی هست و مدل مویی که مناسب لیلا جان باشه انجام میدم.


-سایت شمیم: به نظر شما به عنوان یک آرایشگر چه مدل مو و آرایشی بیشتر به صورت لیلا جون میاد؟

- هانری: لیلا جان خودشون اینقدر زیبا هستند که بدون آرایش هم زیبا هستند.من موهای روشن یعنی رنگ بلند و میک ْآپ تیره رو بیشتر روی صورتشون می پسندم

- سایت شمیم: آیا برای کریسمس یا نوروز مدل مو و میک آپ جدیدی برای لیلا جان در نظر گرفتید؟

- هانری: حتما! اتفاقا برای کنسرت کداک تیتر و ویدئوهای جدید مدل مو و میک آپ جدید در نظر دارم

- سایت شمیم: آیا فقط از محصولات کمپانی خودتون برای میک آپ لیلا جان استفاده می کنید؟

- هانری: بله فقط از محصولات خودم Henry Zador استفاده می کنم.

-سایت شمیم: محبت و همکاری و ارتباط شما با لیلا جان یک ارتباط دو طرفه بوده و همیشه هم لیلا جان در برنامه هاشون از شما یاد می کنند و هم شما نسبت به لیلا جان محبت دارید نظر خودتون در مورد این ارتباط و همکاری چیه؟

- هانری: از اونجایی که اخلاق من و لیلا جان شبیه هم هست و من ارادت بسیار زیادی نسبت به لیلا جان به عنوان یک خواهر بزرگتر دارم و امیدوارم تا اونجایی که می تونم به عنوان یک برادر همیشه در کنار لیلا جان باشم.

سایت شمیم: آیا در میوزیک ویدئوی آینده لیلا فروهر،هانری رو در نقش بازیگر خواهیم دید؟!

هانری: بله!!

- سایت شمیم: مدل موی ماه من امسال بین خانومهای ایرونی خیلی سرو صدا به پا کرد نظر خودتون در این مورد چیه؟

- هانری: خیلی خوب بود و خودم باور نمی کردم که اینقدر استایل لیلا فروهر طرفدار پیدا کنه.


با تشکر از هانری زادور و با آرزوی موفقیت برای این هنرمند http://www.henryzador.com/ 

با تشکر از نورویک عزیز برای انجام این مصاحبه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد